czwartek, 7 lipca 2011

EMO meble.

Dzień dobry...dopiero wstałam i muszę się otrząsnąć...idę zaraz sobie zrobić michę płatków z mlekiem. Wstałam o 7 z kawałkiem i włączyłam tv. Znowu leciał program o chorobie, której się obawiam u siebie...syllogomania. Zapewne większość nie wie co to jest, więc bez marnowania waszych wakacji wkleję z Wikipedii.

Syllogomania (zespół zbieractwa, patologiczne zbieractwo) – nabywanie lub trudności z pozbywaniem się rzeczy nieużytecznych bądź o małej dla innych osób wartości. Powoduje obniżenie poziomu bądź dezorganizację życia społecznego i zawodowego oraz ograniczenie przestrzeni życiowej chorego. W konsekwencji nie może on korzystać z pomieszczeń mieszkalnych zgodnie z przeznaczeniem.
Najczęstsze motywy zbieractwa:
  • obawa przed pozbyciem się czegoś użytecznego
  • obawa przed wyrzuceniem czegoś, co może się jeszcze przydać
  • poczucie bezpieczeństwa zbudowane na posiadaniu różnych przedmiotów
  • stosunek emocjonalny do posiadanych rzeczy

 Muszę iść do psychologa porozmawiać z nim o tym. Objawy póki co mam łagodne, bo mieszkam z rodzicami, ale kto wie jak będzie wyglądało moje mieszkanie. xd

Wczoraj "siedziałam" na komputerze tylko rano, później poszłam do łóżka i poczytałam "Chemię śmierci". Akcja na prawdę ciekawa. Myślałam, że będzie nudna, bo Kasia mi ją polecała, ale szybko się przekonałam, że się myliłam. Cóż...dwunasty rozdział. Dzisiaj będę szpilać dalej. Przyszła wczoraj do nas ciocia Pati i wujek Jacek. Tak se posiedzieliśmy. Dowiedziałam się, że moja kuzynka Eliza chce jakieś EMO meble. ciekawe jak wyglądają...moje wyobrażenia...

Ciekawe jak wyglądają. ;)

Jest taki jeden Kwejk, który mi się cholernie podoba...nawet go sobie przypięłam do kart. xD
Cóż...jak na razie to wystarczy. xd

8 komentarzy:

Niqy pisze...

Ja je sobie wyobrażam jako białe z kolorowymi dodatkami. Ścianę o dobranym kolorze, drzwi z namalowaną HK lub innym kałaji stworkiem, rysunki poprzyklejane na ścianach. Yay, takie streszczenie całego pokoju w stylu Scene (:

Kubi. pisze...

Bardziej mi się podoba moje wyobrażenie. ;D BO jest takie tru imoł. Ale wiesz...tak total. ;)

mysza pisze...

Hm... Mam takie meble jak pokazałaś... A raczej miałam.Emo, czy chyba Emu to chyba taka firma meblowa, lub rodzaj mebli. To są zwyczajne meble xd

Anonimowy pisze...

Magnificent website. Lots of helpful information here.
I'm sending it to several buddies ans additionally sharing in delicious. And obviously, thank you in your sweat!

my web-site: kanapy z funkcją spania

Anonimowy pisze...

Greetings! Very useful advice within this article! It
is the little changes which will make the most important changes.
Many thanks for sharing!

Also visit my page kanapy z funkcją spania

Anonimowy pisze...

Howdy! I know this is kinda off topic but I was wondering if
you knew where I could find a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble
finding one? Thanks a lot!

my blog; tusze

Anonimowy pisze...

Keep on working, great job!

Here is my site - tusze

Anonimowy pisze...

Thanks a lot for sharing this with all of us you really recognize what you are talking
approximately! Bookmarked. Kindly additionally discuss with my site =).
We can have a link trade contract between us

Here is my web blog :: tusze