piątek, 6 maja 2011

Prezent na wielkanoc. :)

Wczoraj byłam na TORGU z babcią. Mój cel : biały stanik. No i może jeszcze jakieś czarne skarpety. Idę przez ten targ, patrzę i widzę różową bandanę. Pomyślałam, że to na pewno Łajza. To był faktycznie on. Myślę sobie...kurna, dlaczego to właśnie musi być on?! Dzień wcześniej zrobił sobie kolczyk w miejscu, które nie bardzo mi się podobało. Dlatego niechętnie do niego podeszłam. Przywitaliśmy się powiedziałam jaki jest cel mojej wyprawy na targ, a on powiedział co kupił, zapytał się po co miałam do niego przyjść w ten sam dzień i rozeszliśmy się. Zauważyłam stoisko z bielizną i zakupiłam stanik, wreszcie będę mogła ubrać moją kochaną,  białą mangową koszulkę! Potem babcia kupiła mi czarne skarpety. Enjoy! Idziemy dalej. Nic ciekawego nie było, więc chciałyśmy już wyjść, tuż przy wyjściu zobaczyłam kamizelkę. SZUKAŁAM TAKIEJ OD DAWNA! x) Ledwo co, albo babcia kupiła mi ją! Pasuje mi do tej mangowej koszulki. 

Przyszłam do domu, przebrałam się, przymierzyłam zakupione przeze mnie rzeczy i wyszłam do Łajzy dać mu zeszyt od Kaki. Weszłam do niego na chwilę, przyjrzałam się kolczykowi. Stwierdziłam, że mogło być gorzej, ale niestety i tak mi się nie podoba. Podobała mu się moja kamizelka, powiedział, że podkreśla mi biust. xD 

Musiałam wrócić, bo matka zadzwoniła do mnie bym posprzątała dom, nie zrobiłam tego, oczywiście, bo po co? Później przyszła do mnie Ewa i tak przesiedziałyśmy popołudnie. Musiałam się wrócić do Łajzy, bo zapomniałam wziąć jego kamerki internetowej. Cały wieczór gadałam z moim kolegą.

Dzisiaj rano źle się czułam, wymiotowałam (ciekawe po czym?). Później przyszedł mój prezent wielkanocny. KOSZULKA GORILLAZ! <3 ^^

Zaraz ma przyjść do mnie Julia, więc czekam. :)

3 komentarze:

przypadkowa pisze...

"Dzień wcześniej zrobił sobie kolczyk w miejscu, które nie bardzo mi się podobało. Dlatego niechętnie do niego podeszłam. " płytko się zachowujesz, skoro do tego "Łajzy",co go tak lubisz, a przez kolczyk, z niechęcią podchodzisz. Koszulka fajna, bo czarna. Goryle mnie nie jarają.

Niqy pisze...

a wgl to gdzie zrobił ten kolczyk ?
sorry za ciekawość ;3
bluzka ładna, bo ciemna. nadruk pasuje xd

Kubi. pisze...

Na policzku, pod okiem.

Dzięki. :)