niedziela, 17 kwietnia 2011

Wczoraj była impreza dla VIPów, tzw. Monopoly Party! Ale zacznijmy od początku.

W czwartek wieczorem Adam pokazał mi taką grę i nawet zainteresowała mnie, owa gra to AikA Global. Zaczęłam ją ściągać. Pobrałam i zainstaloałam ją kilka minut po północy, specjalnie schodziłam z mojego piętroego łóżka, by sprawdzić jakie ją postępy  instalacji, ta desperacja. xD Ok, położyłam się spać, a rano, przed szkołą zaczęłam grać, i powiem wam, że jest całkiem niezła. Dobra grafika. Jeszcze nie ogarnęłam jej w pełni, trocę cierpliwości. ;D W szkole ogólnie nudy...na informatyce zięłam się do zadań których nie robiłam oh jak dawno. Na polskim pani mnie nie poznała (chodzi o włosy), powiedziała, że poznała mnie dopiero po włosach. Lekcja szybko zleciała, bo rysowałam sobie moją postać z gry. Na geografii to samo. Na fizyce mi sie podobało, jak zwykle nie brakowało humoru. :) A chemii nie pamiętam. Po szkole przyszła do mnie Julia i grałyśmy  Aikę i Ghost Master, spodobały jej sie te gry. Nic dziwnego, kocham GHOST MASTER! <3

W sobotę nic nie planowałam, a tu nagle Krzychu do mnie pisze, czy idziemy (tj. ekipa) na plac. Odpowiedziałam mu, że mam chatę wolną i możemy zrobić Monopoly Party, oczywiście tylko dla wybranych, czyli:
Ewa
Julia
Kubi (ja)
Łajza
Krzychu
Magda ( która nie przyszła, bo jechała do dziadków)

Umówiliśmy się o 17 u mnie. O 15 pojechałyśmy z Julią do Plazy, do apteki i Rossmanna. Takie okazje! :D
wróciłyśmy o 16, czyli miałam godzinę na kąpiel umycie włosów, makijaż. O kąpałam się, umyłam włosy, założyłam "szczękę" i pomalowałam jedko oko, gdy tu nagle ktoś zadzwonił na domofon. Miałam nadzieję że to Ewa, bo ja tu z ręcznikiem na głowie, bez makijażu i  w ogóle. Odbieram, a tu Łajza, myślałam, że wybuchnę! Miałam jeszcze pół godziny! Wstyd było mi sie tak pokazać. xd Wszedł na górę, pies go zgwałcił, czekał aż się wyszykuję. Kiedy suszyłam włosy usłyszałam czyjś głos, myślałam że mi się przeszłyaszało. Wyłączyłam suszarkę. Patrzę a tu Łajza ciśnie mi się do toalety. Stał w drzwiach i lampił się jak się szykowałam. Najbardziej interesowało go to, jak prostuję włosy, nie wiem czemu...cdn...teraz nie mam czasu. xD Sorry za błędy, nie zdążyłam sprawdzić...
Adam właśnie wniósł nowe terrarium dla kameleona i chcę je zaprojektować. xd

Brak komentarzy: