sobota, 29 stycznia 2011

Podsumowanie.

Nadszedł ten dzień...już koniec ferii na Śląsku. ;(

Podsumowanie ferii.

  • Dostałam błękitną bandanę od Ewy.
  • Napisałam list do przyszłej mnie.
  • Zabrakło pasty do zębów.
  • Faza z Erementar dżido dido (Erementar Gerad)
  • Polusi (mój pies) zaczął się robić różowy nos.
  • Narysowałam słitową wersję Kyuubi'ego.
  • Przeczytałam "Mów!"
  • Byłam w kinie z Magdą i Łajzą na "Megamocny".
  • Było ognisko klasowe.
  • Narty z ojcem.
  • Założyłam tego bloga.
  • Zakończyłam 2 quest na drugą profesję (Lineage 2).
  • Znów widziałam "Avatara".
  • Mam numer komórkowy Mitchel'a Musso.
  • Przeczytałam "Księgę cmentarną".
  • Wizyta u Łajzy:
  1. Widziałam jego seksowne fotki.
  2. Dał mi swoje spodnie.
  3. Pożyczył mi "Kato-tatę".
  • Skończyłam 3 questa i zostałam Bladedancerem (Lineage 2)
  • Znowu narty, nauczyłam się jeździć na "Krechę".
  • Pola stała się kobietą (miesiączka).
  • Byłam w Platanie z Kamilą.
  • Przeczytałam "Kato-tatę".
  • Piłam piernikowego shake'a.
  • Dostałam album Dżemu, z dedykacją.(zdjęcie wrzucę jutro)
  • Byłam u Łajzy. Pożyczył mi "Szeptem".
Więc ferie minęły NUDNO!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

przesadzasz Kubi. Samo to, że mnie odwiedziłaś uczyniło Twoje ferie wyśmienitymi i jakże niepowtarzalnymi. Do tego miej świadomość, iż niektórzy marzą o tym, by mnie zobaczyć, a ty mogłaś i w dodatku spędziłaś ze mną ogromną ilość czasu!

Kubi. pisze...

Niezmiernie mnie to cieszy, jednakże nie zrobiłam w ferie nic kreatywnego.

Unknown pisze...

Rozwaliło mnie podsumowanie "Więc ferie minęły NUDNO!" po tym, jak wymieniłaś całą listę rzeczy, jakie się wydarzyły xD Ale wiem, ja też mam wrażenie, jakby cały ten wolny czas po prostu mi uciekł. Ugh.