niedziela, 30 stycznia 2011

Buka nie jest podobna to Juli Rutowicz!

Ostatni dzień ferii. Jutro lekcje zaczynają się o 7.10, więc o 4.00 muszę wstać. Czarno to widzę. Jeszcze bardziej "motywuje" mnie to, że zobaczę tych ludzi, od których miałam wakacje. Jedyny plus jutrzejszego dnia jest taki, iż pożyczę autobiografię Marylin'a Mansona od Kuby. :)

Więc jutro pobudka o 4.00. Szykowanie się do szkoły i wyjście o 6.10 na przystanek. Przyjazd autobusu nr 39 i wysiadka na Nowym Bytomiu. 20 min. czekania na 23. Dwie pierwsze lekcje- rysunek i  malarstwo. Potem cztery godziny grafiki, w-f i do domu! Potem nie wiem co...może spanko?



Dzisiaj zaczęłam czytać nową lekturkę- "Szeptem" B. Fitzpatrick. Książkę pożyczyłam od Łajzy. Zapowiada się morowo.

Odpaliłam Fejsa (facebook) i zaczynam nadrabiać braki. Jakieś durnowate aplikacje i wpisy...jeszcze się uzależnię, jak niektóre osoby, które widzę na tym portalu non stop. Wcześniej sławna była strona Nasza-klasa.pl, teraz FB...ciekawe co będzie następne...YouTube? A może InnaStrona.pl? Będą się tam rejestrować dzieci neo, chcący być fajni. xD (Takie moje przemyślenie xP)

Wpisałam w gugl (Google) "Buka"...kocham ją! <3 i wyświetliła mi się dziwna grafika...
Czy Buka jest podobna do Joli Rutowicz? Ja nie widzę podobieństwa. xd Biedna Buka...<3

!



Film na dziś.

Jak pluszaki! <3

Brak komentarzy: